۸ برنامه تحلیل شبکه های اجتماعی : یکی از مهمترین روشها در بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکههای اجتماعی است و اصول مهم برای موفقیت یک کمپین دیجیتال مارکتینگ می باشد. اما هر کمپینی بعد از به اتمام رساندن کارها برای بررسی نقاط قوت و ضعف و اینکه چقدر به هدف خود نزدیک شده است نیاز به تحلیل و آنالیز دادهها دارد. امروز قصد داریم شما را با ۱۳ برنامه و ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی آشنا کنیم و با هم در موردشان بیشتر بدانیم …
۱. بافر (buffer)
با پلن های کسب و کاری و Pro در ابزار بافر، شما تمام آمار تعاملات اساسی را برای هر آپدیتی که در رسانه اجتماعی پست میکنید، خواهید داشت. شما چه جستجو هایتان را در دسکتاپ انجام دهید، و چه همیشه فعال باشید، بافر (buffer)به شما امکان دستیابی به معیارهای درستی که برای ردیابی و بهبود عملکرد رسانه اجتماعی اجتماعی تان نیاز دارید را میدهد.
۳ ویژگی جالب
- اعضای تیمتان را به اکانت خود اضافه کنید و به آنها سطوح دسترسی متفاوت دهید.
- پست هایی با عملکرد برتر را شناسایی کرده، فوری آنها را ویرایش کنید و دوباره آنها را به صفتان اضافه کنید.
- در بافر آنالیز، چند ویژگی تحلیلی جالب و جدید را مشاهده کنید.
اگر شما یک ناشر مشتری کسب و کاری و Pro هستید، ما خیلی هیجان داریم تا شما محصول جدید و تحلیلی رسانه اجتماعی ما را امتحان کنید، که این محصول دارای ویژگی های پیشرفته ای همانند تحلیل استوری های اینستاگرام میباشد. آدرس ایمیل خودتان را اینجا وارد کنید و سریع دعوتنامه ای را دریافت کنید. شما میتوانید به لیست انتظار ما در اینجا اضافه شوید.
مجراهای رسانه اجتماعی
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
- پینترست
- لینکدین
تحلیلهایی که رایگان دریافت می کنید
- تمام ویژگیهایی که برای ۱۴ روز دارید:
- گزارش پست
- گزارش خلاصه
- گزارش تحلیل
قیمتها: ۱۵، ۶۵،۹۹، و ۱۹۹ دلار در هر ماه
۲. اسپروت سوشال
اسپروت سوشال (Sprout Social) یک ابزار مدیریتی و نظارتی جامع رسانههای اجتماعیست که یک هاست با گزینههایی در سطح سازمانی فراهم میآورد. شما با ویژگیهای شنیداری و اجتماعی با ارتباط دوسویهی آن میتوانید موضوعات، هشتگها و کلمات کلیدی را از نظر متنی و کیفی مورد تحلیل قرار دهید. شما میتوانید از گزارش های تصویری آن بفهمید که محتوای شما در شبکههای اجتماعی متفاوت چه عملکردی دارند.
۳ ویژگی جالب
- تحلیل عملکرد کمپین پولی در شبکه ها
- دریافت گزارش گروهی از پروفایل های رسانه اجتماعی تان
- تحلیل عملکرد تیمتان (عملکرد کارها، نرخ پاسخ ها و غیره)
مجراهای رسانه اجتماعی
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
- پینترست
- لینکدین
تمام ویژگیهایی که برای سی روز امکان استفاده دارید
- گزارشساز
- گزارش برای هر مجرای رسانه اجتماعی
- گزارش برای عملکرد تیم ورودی
قیمت ها: ۹۹، ۱۴۹، و ۲۴۹ دلار در هر ماه
۳. هوت سوئیت
هوت سوئیت (Hootsuite ) یک ترکیب عالی از ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی، شنیداری، ابزارهای چاپ و تحلیل است. هوت سوئیت به شما کمک میکند که مطمئن شوید که چه نوع محتوایی به دردتان میخورد، بازدید پستتان را افزایش میدهد، تاثیر تبلیغاتتان را بهبود میبخشد و کل تیم رسانه اجتماعی تان را پشت سرهم به کار میگیرد. این ابزار دارای ویژگی های تحلیلهای دقیقیست که به شما درک درستی از عملکردتان در دیگر پلت فرمهای اجتماعی میدهد.
۳ ویژگی جالب
- شخصیسازی گزارشها با انتخاب بیش از ۲۰۰ معیار و تبدیل آنها به پی دی اف، اکسل، و فرمت های پاورپوینتی.
- ارزیابی پاسخ های تیم تان به مشتری ها و زمان حل مشکلات در فیسبوک و توئیتر
- ردیابی منشن های برند با ادغام ابزارهای خاصی همانند برندواچ و تاک واکر
مجراهای اجتماعی
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
- پینترست
- یوتیوب
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- تمام ویژگیها به مدت سی روز:
- خلاصه ای از معیارهای کلیدی
- گزارش های همزمان بدون محدودیت
- ارزیابی عملکرد تیم
قیمت ها: ۱۹، ۹۹، ۵۹۹ دلار در هر ماه، و قیمت سازمانی
۴. ژو سوشال
و سوشال (Zoho Social) یک سوئیت نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد است که دارای CRM، همکاری، و دیگر گزینههای SaaS است که از جریان کاری کل عملکرد شما مراقبت میکند. ژو سوشال بخشی ست که شما را قادر میسازد مخاطب رسانه اجتماعی تان و چگونگی ایجاد تعامل آنها با خودتان را درک کنید. شما می توانید از یک داشبورد به چند مجرا گوش دهید و به طور همزمان پاسخ دهید. شما هم چنین میتوانید در هر پست دقیقتر شوید تا میزان بازدید و تعامل آن را ارزیابی کنید.
۳ ویژگی جالب
- ایجاد گزارشهای تصویری از لیست بزرگی از بخش های از پیش تعریف شده بر اساس دموگرافیک های طرفدارانتان یا افرادی که دارید.
- دریافت قالبهای جز به جزء از محتوایی که اتصالات شما با آن تعامل پیدا کرده اند و مقایسه آن با محتوایی که شما چاپ کرده اید.
- مقایسه طرفداران با بازدید افراد که از هر پست
مجراهای رسانه اجتماعی
- فیسبوک
- توئیتر
- لینکدین
- اینستاگرام
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- ویژگیهایی که به ازای ۱۵ روز دریافت می کنید:
- آمار پستهای تکی
- تحلیل های نوع محتوا، و بهترین زمان برای گذاشت پست و غیره.
قیمت ها: ۱۰، ۲۵، و ۳۰۰ دلار در هر ماه (قیمت سالانه)
۵. سندیبل
سندیبل (Sendible ) یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی با ویژگیهای کنترل، شنود، و گزارشگیری است. این ابزار به شما یک بینش آماده درمورد محتوای پست و تعامل، منشن ها و پروفایل های مخاطبین در مجراهای دیجیتال میدهد. سندیبل هم چنین به شما امکان ردیابی چیزی که در مورد برند شما در پلت فرم های متفاوت وب گفته شده را میدهد و منش هایی که ممکن است به پاسخ شما نیاز داشته باشد را شناسایی میکند.
۳ ویژگی جالب
- ایجاد گزارشهایی با کیفیت ارائهدهی با سازندهی درگ و دراپ
- ارزیابی زمان پاسخ، و ردیابی عملکرد تیم از نظر پاسخدهی
- مطلع شدن از ری اکشن ها و تعامل با چند پروفایل رسانه اجتماعی در چند شبکه از یک داشبورد
مجراهای رسانه اجتماعی
- فیسبوک
- توئیتر
- لینکدین
- اینستاگرام
- یوتیوب
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- ویژگیهایی که به ازای ۳۰ روز دریافت می کنید:
- گزارشساز
- گزارش از هر مجرای رسانه اجتماعی
قیمت ها: ۲۹، ۹۹، ۲۹۹، و ۲۹۹ دلار در هر ماه
۶. کیهول
کیهول (Keyhole) ردیابهای متفاوتی را ارائه میدهد که به شما در نظارت روی وقایع، کمپین ها، فعالیت تاثیرگذار، منشن های برند و مکالمات اجتماعی در مورد یک صنعت خاص را میدهد. این ابزار به شما امکان ردیابی هشتگها، کلمات کلیدی، و اکانت ها را میدهد و اطلاعاتی غنی همانند بازدید، پست های برتر، و SVC (سنجشی ست که بازار شما نسبت به رقبا داراست) و دیگر موارد را برای برند یا رقبایتان در اختیارتان قرار میدهد.
۳ ویژگی جالب
- پیش بینی عملکرد کمپین شما با یادیگری ماشینی و ایجاد تغییرات مطابق با آن
- تحلیل احساسات افراد به هنگام ایجاد تعامل با پستهای شما
- مدیریت اکانتها و جوازهای تاثیرگذاران و ردیابی عملکرد آنها از یک مکان
مجراهای رسانه اجتماعی
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- ویژگیهایی که به ازای ۷ روز دریافت می کنید:
- اطلاعات مخاطب
- تحلیل احساسات
- مقایسه برندها
- شناسایی ترنده
قیمت ها: ۴۹، ۹۹، ۱۹۹، در هر ماه و قیمت های سفارشی
۷. ریوالآیکیو
ریوالآیکیو (Rival IQ) به شما امکان ردیابی چند کمپانی متفاوت و مقایسه عملکردشان نه تنها در پلتفرمهای اجتماعی، بلکه در سئو سایت را نیز میدهد. هم چنین این ابزار تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام را تحلیل میکند و داده ها را ۲۴ ماه نگه میدارد. بدین صورت شما میتوانید دقیقااستراتژی بازاریابی دیجیتالی را به کار گیرید که به درد رقبایتان خورده و از تاکتیکهایشان درس بگیرید.
۳ ویژگی جالب
- مقایسهی پروفایل های شما با دیگران در صنعتتان از نظر معیارهای اجتماعی، هشتگ ها، کیفیت تولید محتوا
- ادغام گوگل آنالیتیکس برای درک کامل سیر و سفر مشتری
- بهبود عملکرد تبلیغاتی فیسبوک و اینستاگرام با اطلاعات اتومات شده
شبکههای اجتماعی تحلیل شده
- فیسبوک
- توئیتر
- اینستاگرام
- یوتیوب
- پینترست
- لینکدین
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- ویژگیهایی که به ازای ۱۴ روز دریافت می کنید:
- گزارش تبلیغات فیسبوک و هشداردهی
- گزارشدهی از اطلاعات فیسبوک و اینستاگرام
- تحلیل های پست در فیسبوک
- تحلیلهای گوگل و لینکدین
- قیمت ها: ۱۹۹، ۳۴۹، و ۴۹۹ دلار در هر ماه
۸. سوشال ریپورت
سوشال ریپورت (Social Report ) خلاصه ای از فعالیت شما در چند شبکه اجتماعی همانند بلاگ ها را به دست میدهد. شما میتوانید موضوعات جدید را ردیابی کنید، ROI را اندازه گیری کنید و دادهها را تبدیل به یک طرح گزارش دستی کنید. سوشال ریپورت امکان نظارت پروفایلهای اجتماعیتان و پروفایلهای رقبایتان را میدهد. که این شامل گزینه های خوبی برای ساختاربندی و مدیریت دادههای مشتری شماست.
۳ ویژگی جالب
- فعالسازی اعلانات دریافتی با گزارش های دقیق به صورت روزانه یا هفتگی
- لیست کردن اطلاعات در پروفایلهای متفاوت اجتماعی به منظور یافتن همبستگی ها و تضادها در کل استراتژی بازاریابیتان
- ایجاد و به اشتراک گذاری گزارش هایی با برچسب سفید با مشتریهایتان
شبکههای اجتماعی تحلیل شده
- فیسبوک
- توئیتر
- اینستاگرام
- یوتیوب
- پینترست
- لینکدین
در عوض چه تحلیلهایی را رایگان دریافت میکنید
- ویژگیهایی که به ازای ۳۰ روز دریافت می کنید:
- تحلیلهایی برای رسانه اجتماعی، بازبینی های کسب و کاری و عملکرد وب سایت
- ردیابی رقبا
- اکسپورتهای نامحدود اکسل و پی دی اف
- قیمت ها: ۴۹، ۹۹، و ۱۹۹ دلار در هر ماه